Ready, set, go!

The start of 2015 gave me such a good inspiration to start this blog.My 2015 started in an amazing island called São Tomé e Principe. 
The warm weather, the smell, the houses made of wood, the strong greens and blues amongst the trees and sea, the music, the people and the children with big smilles and hugs fulfilled my heart with joy. Well, it was in this lost paradise that I took the first photos with my Bohemian Swimwear new triquini. The small and desert beach which you can see in the picture is called Princess Beach. The cristalline water made the photos look awesome don't you think? It's not summer yet but it trully made me daydreaming about it already. Hope you enjoy!

2015 deu-me inspiração para, finalmente, começar este blog. Este ano começou, para mim, com uma visita de três dias a fantástica ilha no Equador: São Tomé e Príncipe. 
O calor, o cheiro, as casas feitas de madeira, as cores das árvores e do mar, a música, as pessoas e as crianças de sorriso grande e abraço apertado a pedir 'doxi, doxi' deixaram-me de coração cheio. Pois foi no meio desta pérola do atlântico que aproveitei para tirar algumas fotos com o meu triquíni da Bohemian Swimwear. As fotos foram tiradas numa pequena e deserta praia, chamada Praia da Princesa no Ihéu das Rolas. O azul cristalino da água deu um toque brutal não acham? Apesar de não ser verão, já deu para começar a sonhar com ele. Espero que gostem!











0 comentários:

Enviar um comentário

 

CONTACT ME

Nome

Email *

Mensagem *

FLYING PEOPLE